Muslimer planerar mord – igen

Det har skrivits mycket om de mordplanerna på Lars Vilks i tidningarna senaste dagen då det uppdagats att muslimer i USA och på Irland haft långtgångna planer på att attackera Vilks. Precis som med 7/7-bombarna i London är grannarna förvånade. Såhär skriver Expressen:

Till Expressen säger grannar:
– De har bott här i många år. Tidigare bodde de några hus bort. De höll sig för sig själva, säger en granne.
– Det var ett trevligt par, men ganska tysta. Jag vet ganska lite om dem, säger en annan granne.

Jag antar att dessa muslimer har ”misstolkat” Koranen och Muhammed när de utför jihad och att islam är fredligt. Jag undrar var alla moderata muslimer är och var deras reaktion tagit vägen?

Expressen

One thought on “Muslimer planerar mord – igen

  1. Uffe skriver:

    Jag har lite svårt att ta det hela allvarligt när ”hjärnan” bakom operationen är en medelålders blond amerikansk kvinna som kallar sig själv Jihad Jane. Undra om mullorna är så långt komna i sin jämnställdhets policy att de ställer sig bakom en sådan person :p

    (Ja ja jag vet… planerat terrordåd på svensk mark… Jag skall bli lite mer allvarlig..)

Kommentera

